نرم افزار حسابداری و خدمات پس از فروش

همه چیز درباره نرم افزارهای مالی و حسابداری و همچنین نرم افزارهای مدیریت و ارتباط با مشتری

  • ۰
  • ۰

 

Always Home Cam پهپاد جدیدی میباشد که از دوربین HD به کار گیری می‌نماید و برای منزل‌‌های هوشمند ایجاد شده است. این پهپاد به‌صورت اتومات به‌پرواز درمی‌آید و از منزل به‌شکل زنده فیلم میگیرد.

آمازون روز قبل اتفاق افتاد جدیدی با محوریت دشوار‌افزار برگزار کرد که در جریان آن شاهد معرفی یکسری مال بودیم. بی‌شک مهمترین محصولی که آمازون روز قبل معرفی کرد، پهپاد تازه مارک حلقه (Ring) با اسم Always Home Cam میباشد که از دوربینی کیفیت خوب به کارگیری می‌نماید. پهپاد Ring Always Home Cam تا سال آینده‌ی میلادی به بازار عرضه نخواهد شد، بااین‌درحال حاضر آمازون تبلیغی ویدئویی برای فرآورده مهیا نموده است تا شیوه‌ی کارکرد آن را به ما نشان دهد. آن‌طور که آمازون می گوید، پهپاد حلقه در اطراف داخلی منزل به‌پرواز درمی‌آید و شما می توانید به‌شکل زنده ازطریق موبایل هوشمند و به‌لطف دوربین پهپاد، باطن منزل را مشاهده کنید.

 

در ویدئوی منتشرشده بوسیله آمازون میبینیم زمانی که دزد وارد خانه میشود، سیستم امنیتی حلقه فعال می شود. پیرو فعال شدن سیستم امنیتی، پهپاد حلقه بلافاصله به‌پرواز درمی‌آید. همین‌که دزد متوجه پهپاد حلقه Always Home Cam می شود، فرار و گریز می‌نماید. آمازون به‌هنگام معرفی متاع اذعان کرد Always Home Cam را می‌اقتدار دوربین خانگی توده‌و‌جور و مدل‌وزنی به‌اکانت آورد که میتواند به‌شکل خود کار پرواز نماید.

یک کدام از سؤالاتی که در ذهن‌مان ساخت و ساز گردیده این میباشد که Always Home Cam به‌هنگام پرواز تا چه حد جنجال می‌نماید؛ متأسفانه ویدئوی منتشرشده‌ی آمازون نمی‌تواند بدین سؤال جواب دهد. درین کلیپ میتوانیم صدای معمولی مرتبط با تحرک پره‌های پهپاد را بشنویم، بااین‌درحال حاضر صدای پس‌مسئله‌ی کلیپ نمی‌گذارد که ایده‌ی دقیقی از واحد سنجش سروصدای تولید‌گردیده به وسیله پهپاد حلقه داشته باشیم. در حیث داشته باشید که حلقه می گوید Always Home Cam پهپادی بی‌صدا میباشد و وقتی که به‌سمت شما مجاورت گردد متوجه صدایش خواهید شد. شنیدن صدای پهپاد به‌هنگام مجاورت‌شدن خبر خیر و خوبی برای افرادی میباشد که نگران نقض اطراف سری میباشند.

 

حلقه مارک جدید‌واردی در حیطهی وسایل منزل‌ی هوشمند وجود ندارد و پیش از این تولیدات زیادی به بازار عرضه کرده؛ Always Home Cam جدیدترین متاع این موسسه برای منزل‌های هوشمند به‌اکانت می آید که محصولی مخصوص و بسیار دیدنی میباشد.

 

Always Home Cam برخلاف دیگر دوربین‌های امنیتی خانگی حلقه، بضاعت و توان پرواز کردن دارااست. بر طبق اعلام قانونی، Ring Always Home Cam در سال ۲۰۲۱ با بها ۲۵۰ دلار به بازار عرضه می‌گردد. حلقه میگوید استفاده کننده قادر است رمز گذاری سرتاسر (End-to-End Encryption) را در نصیب Control Center برنامه حلقه فعال نماید. اما قابلیت و امکان کدگذاری سرتاسری به‌زودی و تا قبل از آخر این سال میلادی دردسترس قرار می گیرد. این قابلیت و امکان، امنیت وسایلی را که حلقه برای منزل‌های هوشمند ساخته فراتر میبرد.

حلقه قبل از اینکه به مقام فعلی رسد، استارتاپی با اسم Bot Home Automation بود. اولیه مال این استارتاپ که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد، Doorbot اسم داشت و جزو اولیه زنگ‌های درِ ویدئویی به‌اکانت می‌آمد. اما Doorbot با اشتباهات متعددی دست‌و‌پنجه قابل انعطاف می کرد که مهمترین‌ آن ها، بعدها عظیم، قابلیت و امکان‌های محدود و سعی ضعیف بودند. آن‌گاه Bot Home به Ring تغییر‌و تحول اسم اعطا کرد و بوسیله آمازون خریداری شد. حلقه امروزه به‌لطف منابعی که بوسیله آمازون در اختیارش قرار داده می گردد، تنوع بالایی از تولیدها منزل‌ی هوشمند را می‌سازد و به بازار عرضه می‌نماید.

 

در ویدئوی منتشرشده به وسیله آمازون، شاهد پرواز طولانی‌مقطع فرآورده نیستیم. فقط لحظه‌ی ابتدا پرواز، یکسری ثانیه جنبش و آن گاه فرود را میبینیم. احتمالا آمازون در ماه‌های آینده، جزئیات بیشتری را در مورد Always Home Cam دردسترس رسانه‌ها قرار خواهد بخشید.

 

حلقه می گوید دوربین Always Home Cam در مسیری که شما انتخاب فرمائید، به‌پرواز درمی‌آید و نمی‌اقتدار آن را به‌شکل دستی در اختیار گرفتن کرد. به‌علاوه در طی پرواز Always Home Cam، می توانید ویدئوی ضبط‌گردیده به وسیله دوربین آن را به‌شکل زنده ملاحظه کنید.

 

حلقه میگوید: «مسیر تکان به‌طور بدون نقص بوسیله مشتری معین میشود... درواقع شما دستگاه را با خویش در منزل می‌گردانید... و به آن یادگرفتن می‌دهید که در مسیر معلوم‌گردیده جنبش نماید. همینطور میتوانید جای ‌های خاصی را معلوم نمایید تا دوربین به آنجا پرواز نماید». حلقه می گوید Always Home Cam مجهز به دوربینی HD میباشد و تا پنج دقیقه‌ی مداوم پرواز می‌نماید. روند شارژ‌ بی نقص کالا در تقریبا یک ساعت انجام میگیرد. مدیرعامل حلقه میگوید کارکرد پنج دقیقه‌ای مال، عمدا به وسیله حلقه تعیین گردیده؛ حلقه قصد داشته با این فعالیت Always Home Cam را به دوربینی هدفمند تبدیل نماید.

دوربین Always Home Cam با کیت امنیتی Ring Alarm سازش دارااست. دقیقا به‌همین ادله میباشد که در ویدئوی تبلیغاتی متاع، همین‌که سیستم امنیتی منزل، ورودِ دزد را تشخیص میدهد، دوربین به‌پرواز درمی‌آید. آمازون اعلام کرده به اطراف سری اهمیت خاصی میدهد. به‌همین برهان میباشد Always Home Cam زمانی که داخل محیط باشد، جلوی دوربینش پوشانده میگردد و هیچ چیزی نمی‌بیند. دوربین موردبحث نوعی فناوری ویژه دارااست که با اتکا بر آن قادر است سختی ها مسیر را تشخیص دهد تا به آنان عکس العمل نکند. در شرایطی‌که Always Home Cam وجود بازدارنده را در مسیر مهم خویش تشخیص دهد، بلافاصله به محیط برمی‌شود و هشداری برای مخاطب می‌فرستد.

منبع : آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی

  • ۹۹/۰۷/۰۶
  • میثم سلیمی

آمازون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی