نرم افزار حسابداری و خدمات پس از فروش

همه چیز درباره نرم افزارهای مالی و حسابداری و همچنین نرم افزارهای مدیریت و ارتباط با مشتری

  • ۰
  • ۰

 

نکاتی که هنگام گزینش و خرید نرم‌افزار مالی و حسابداری می بایست در لحاظ بگیریم

حسابداری کاری بسیار حساس میباشد که چنانچه به صدق اعمال نشود، تاثیر بی واسطه خویش را بر روی بیزنس می گذارد و موجب زمین تناول کردن آن می‌گردد. این روز ها داشتن یک برنامه حسابداری ظریف و مطلوب برای جاری ساختن سریع و درست کارها حسابداری، ضروری میباشد.

 

در‌پی انتخاب بهترین نرم افزار به چک نکاتی که می بایست برای گزینش صحیح و ظریف قابل انعطاف‌افزارهای مالی و حسابداری در لحاظ بگیریم، می پردازیم تا بتوانیم بیزنس خویش را در مسیری درست هدایت کنیم.

 

 

نرم افزار حسابداری پاسخگوی مجموع نیازهای گروه باشد

اولی نکته که برای تهیه و تنظیم اپ حسابداری می بایست در حیث بگیرید، پاسخگویی آن اپلیکیشن به نیازهای دسته میباشد. برای گزینش نرم افزار در آغاز نیازها و انتظارات شغلتان از یک سیستم حسابداری را بشناسید؛ بعد تجهیزات نرم افزار حسابداری متبوع را محاسبه نمائید و مشاهده کنید آیا با نیازهای شما هم خوانی دارااست یا این که نه.

 

 

 

سیستم گزارش‌دهی جامعی داشته باشد

گزارش‌هایی که از سیستم حسابداری کمپانی تهیه و تنظیم می کنیم، مجموع آنچه در سیستم حسابداری می‌گذرد و حاصل نتایج از آن را اکران می‌هد. از این رو مدیران کمپانی به نقل از‌های مالی اعتنا ویژه‌ای دارا هستند. به این ترتیب قابلیت گزارش‌گیری‌های متنوع، از مورد ها اساسی در هر اپلیکیشن حسابداری به حساب می‌آید.

 

 

 

قابلیت در دست گرفتن و گزینش سطح دسترسی برای یوزرها را داشته باشد.

صحتِ داده ها وارداتی در اپ حسابداری بسیار اساسی میباشد و هرگونه نادرست یا این که نقص‌ در ورود داده ها می تواند سبب بروز خطاها بسیار متعددی در تیم گردد. بدین ترتیب در دست گرفتن و تصویب کار یوزرها اپ حسابداری از مهمترین گرفتاری‌های مدیران میباشد. این زمینه بایستی در گزینش اپ حسابداری گزینه دقت قرار گیرد. در واقع قابلیت و امکان در اختیار گرفتن و محصور کردن و گزینش سطح دسترسی یوزرها از مهمترین تجهیزات یک اپ حسابداری میباشد.

 

 

 

یک سیستم پشتیبانی توانمند و رشته‌ای داشته باشد

از سایر موضوعات اصلی و تأثیرگذار در گزینش اپلیکیشن حسابداری، طرز پشتیبانی کمپانی ساخت‌کننده آن از یوزرها میباشد. پشتیبانیِ تمامی روزه در ساعت ها زمانبر و وجود کارشناسان با تجربه پشتیبانی سبب ساز می شود خریدار با سهولت و یقین بیشتری از اپلیکیشن حسابداری استعمال نماید. وجود طریق‌های پشتیبانی متنوع به طور آنلاین و آفلاین (تلفنی، حضوری و اعزام دارای تخصص) که بتواند در هر فرصت و موقعیتی پاسخگوی سوالهای و مسائل یوزرها باشد، به آنان باور خیال میبخشد و این احساس حمایت، اعتمادشان را به کمپانی ارائه‌دهنده‌ی برنامه بیشتر می‌نماید.

 

 

 

یک پارچه باشد

رابطه در بین زیرسیستم‌های برنامه مالی سبب ساز می شود که سرعت تبادل و تصویب اتفاق افتاد‌های مالی کمپانی بیشتر گردد. در‌این‌حالت‌ می‌اقتدار نسبت به درستی داده ها تصویب گردیده در اپلیکیشن حسابداری اعتقاد بیشتری داشت. سهولت در باب میان نصیب‌های متفاوت برنامه مالی و همینطور قابلیت و امکان در دست گرفتن ظریف رابطه در میان بخش‌های متفاوت، از مهمترین نکات در گزینش سیستم‌های یکدست مالی میباشد.

 

 

 

دارنده قابلیت و امکان ارتقا و ارتقا تجهیزات باشد

اکثر کسب و امور با گذر فرصت رویش کرده و توسعه و گسترش پیدا می‌نمایند؛ حتی ممکن میباشد برخی بخش‌های تجارت مبتلا تغییرات گردد. در سود‌ی این تحول، نیازهای گروه نیز عوض شده و بیشتر میشود. در‌این موقعیت وجود یک برنامه حسابداری با قابلیت و امکان ارتقا، یاری‌کننده میباشد. صاحبان تجارت به مکان بده بستان نرم افزار حسابداری‌شان، کافی میباشد درخواست افزایش قابل انعطاف‌افزارشان را بدهند و یا این که تجهیزات گزینه نظرشان را گزینش کرده و به برنامه فعلی اضافه نمایند.

 

یادگیری و به کار گیری از آن راحت باشد

یکی‌از دیگر از خصوصیت‌های اساسی سیستم‌های حسابداری، سرعت و سهولت پیاده‌سازی داده ها و همینطور آسانی فعالیت با نرم افزار میباشد. پباده سازی بی آلایش و دور از عدم وضوح‌های زائد، سبب ساز به کار گیری بهتر و ریلکس‌خیس یوزرها می‌گردد و قابلیت و امکان بروز اشتباه و نادرست را تا حد متعددی کاهش میدهد.

منبع :

فرارو

خبر آنلااین

  • ۹۹/۱۲/۲۳
  • میثم سلیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی