نرم افزار حسابداری و خدمات پس از فروش

همه چیز درباره نرم افزارهای مالی و حسابداری و همچنین نرم افزارهای مدیریت و ارتباط با مشتری

  • ۰
  • ۰

کلیپ مارکتینگ در B2B بیشتراز پیش در هم اکنون پیشرفت میباشد و پیدایش ابزار‌های توسعه یافته در مورد ساخت ویدیو، مانند تصویرسازی فضایی و یا این که به عبارتی پروجکشن مپینگ( اکران زوایای بصری گوناگون از یک شی یا این که فرآورده)، ویدئوهای 360 جایگاه و ویدئوهای حقیقت مجازی؛ عرصه را برای ابتکار عمل و خلاقیت هرچه بیشتر بازاریابان فن‌ای آماده نموده است. برهان دیگر پیشرفت و گسترش این ابزار در مسئله بازاریابی دیجیتال، تغییر و تحول فضای ساخت و به اشتراک‌گذاری این ویدئوها است.

 

امروزه ویدئوها به لطف تکنولوژی‌های تازه، به سادگی در دسترس مخاطبان قرار میگیرند و این دستور به معنای قابلیت و امکان ساخت‌و‌ساز محتوای گیراتری برای ویدئوها است که در سود سبب ساز به تعامل بیشتر مخاطبان و بازاریابان گردد. براین اساس مارک‌های B2B اینک حاذق به ارتقا استراتژی‌های ویدیو مارکتینگ فراسافت به مرحله برتری از خلاقیت و برقراری ارتباطات میباشند.

ساخت ویدئوهای کیفیت بالا‌خیس با هزینه‌ی کمتر

یک کدام از فاکتورهای مهم پیشرفت کلیپ مارکتینگ در B2B، موضوع هزینه میباشد. امروزه به لطف تکنولوژی‌های نو نسبت به سال‌های اخیر ایجاد محتوای کیفیت عالی ویدئویی ارزانتر میباشد.

به جهت وجود قابلیت و امکان تشکیل داد ویدیو نادر هزینه‌خیس و قابل انعطاف‌افزارهای ادیت، خدمت‌ها و دیگر منابع، هزینه‌های کلی پیوسته کاهش مییابند. این در حالیست که تقاضای بازاریابان برای این نوع ویدئوها هرروزه ارتقا مییابد. طبق گزارش هاب‌اسپات بر حالت کلیپ مارکتینگ در سال 2018، 81% از بازاریابان از نوعی کلیپ برای گسترش بیزنس خویش به کار گیری خواهند کرد. این عدد در سال 2017 63% بوده میباشد.

 

 

 

ویدئوهایی با هدف ها چندین منظوره

امروزه به جهت قابلیت ساخت و ساز ویدئوهای بیشتر با میزان دارایی محدودتر، بازاریابان B2B حاذق به ساخت محتوای ویدئویی استراتژیک‌تری خواهند بود. به ذکر دیگر، می توانید در یک کلیپ، هدف ها و فرایند‌های تبلیغاتی متفاوتی را غرض قرار دهید و دیگر نیازی به ایجاد تعدادی محتوای گوناگون برای هدف ها مختلف نخواهید داشت.

 

مریل دراپر، مدیرعامل تاکسی ویدیو‌های تبلیغاتی Quirk Creativeمعتقد میباشد که: “سر موفقییت یک ویدیو تبلیغاتی، توان ایجاد ترکیبی از ویدیو‌های برتر تبلیغاتی یک مارک(ویدیو‌های با باکیفیت‌‌خیس) با کلیپ‌های مختص پشتیبانی مشتریان(ویدیو‌های باکیفیت تحت‌خیس)، میباشد. با بکارگیری این استراتژی بازاریابان حاذق به ملازمت و همراهی مشتری از اولی گام تا نهایی پروسه روند فروش و پشتیبانی، هستند.

 

 

 

ویدیو‌های B2B هدفمند‌‌‌‌‌خیس

با پیدایش تکنولوژی‌های نو، علاوه بر کاهش هزینه‌ها در فرایند ساخت‌و‌ساز؛ شما می توانید بر ایجاد محتویات هدفمند‌خیس و کارآمد‌خیس تمرکز فرمائید. معیار توجه بیشتر، تشخیص و تمرکز رشته‌ای بر یوزرها و اما درج کلیپ در موقعییت مطلوب؛ کلیه این مفاد سبب به ارتقاء پتانسیل نرخ راندمان سرمایه‌گذاری بازاریابی ویدئویی گردد. همان گونه که می توانید پیش گویی بزنید طی یک‌سری سال پیشین، موردها مذکور اعتنا کارشناسان ارشد بازاریابی و مدیران بازاریابی را بیشتراز پیش به خویش جلب نموده است. آنان درواقع مشتاقند از پتانسیل های نو بازاریابی ویدئویی، در سمت افزایش استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ خویش، بیشترین منفعت را ببرند.

 

 

 

ابزار ایجاد کرد کلیپ در دسترس همگان

این روز ها بازاریابان دیگر نیازی به متکی بودن کردن صد در صدی به گروه داخلی خویش برای ساخت‌و‌ساز هر کلیپ را‌، نخواهند داشت. از کلیپ‌های پشتیبانی گرفته تا کلیپ‌های زنده آنلاین اتفاق افتاد های B2B، کلیه قابل ساخت‌و‌ساز و ایفا به وسیله ابزار‌های دیجیتال می‌باشند. اگرچه که ساخت و ساز محتوا‌یی با کیفیت عالی همچنان عنصر مهم استراتژی بازاریابی اکثر مارک های B2B میباشد؛ با یاری منابع دیجیتال به راحتی میوانید میزان دارایی خویش را بهتر مدیر کرده و ابزار‌های ساخت‌و‌ساز کلیپ خویش را افزایش دهید.

 

در اینجا به معرفی تنی چند از این ابزار‌های دیجیتال می‌پردازیم:

 

Animote: پلتفرم ساخت ویدیو برای آیکلود، به شما قابلیت استعمال به طور همزمان از نوا‌، عکس‌، ویدیو‌ و متن را میدهد. با امداد این ابزار میتوانید به ساخت کلیپ‌های تبلیغاتی رشته‌ای برای پست های کانال‌های اجتمایی و کلیپ‌های آموزشی در اینترنت‌وبسایت خویش، بپردازید.

Moovly: ابزاری در آیکلود میباشد که به شما در ادیت هرچه بهتر برنامه خردسالان و کلیپ‌ها امداد می‌نماید. شما به راحتی می توانید از ابزار‌های دیجیتال خویش این نرم افزار استعمال نمائید و یا این که ابزار‌های خویش را آپلود کرده؛ و با به کار گیری از یک درگ و دراپ کردن بی آلایش استارت به ساخت ویدئوی آیتم نظرتان بکنید. Moovely ابزاری مطلوب برای ساخت‌و‌ساز ویدیو‌هایی برای مخاطبن معین با هزینه نادر، میباشد.

Rocketium: پلتفرمی ایده‌آل برای ساخت ویدیو‌های منحصر به فرد کانال‌های اجتمایی؛ نظیر کلیپ‌های خبری و ویدیو‌های فروش ویژه، میباشد. از آنجایی که‌این پلتفرم برای درج متن‌ها نوشتاری و یا این که استوری بسیار مطلوب میباشد؛ ار آن برای نیوزلتر پست الکترونیک نیز میتوان به راحتی به کار گرفت.

Wirecast: قابل انعطاف‌افزاری چندمنظوره میباشد که برای تشکیل داد ویدیو جهت استریم لایو بسیار کارآمد میباشد. برای به کار گیری از این اپ میتوانید به معنای حقیقی کلمه و واژه از هر نوع ابزار ضبط کردن؛ از اینترنت‌معدود های ابتدایی گرفته تا گروه‌ای از دوربین ها و ابزار های صوتی و تصویری فن‌ای، به کارگیری نمایید. به خواسته تعامل هرچه بیشتر با مخاطبان خویش، از اشخاص در نقاط دیگر تحت عنوان مهمان، گرافیک و قسمتی از ویدئوی زنده کنفرانس، برای ساخت محتوایی گیرا، منفعت ببرید.

 

 

ارتقاء محبوبیت استوری

در زمان سالیان اخیر مارک‌های B2C در ذکر یک مقاله و یا این که به عبارتی استوری از روش کلیپ احاطه یافته‌اند. به عنوان مثال مارک‌های مشهور مانند داو و نایک در تعامل با مشتریان خویش از روش کلیپ‌ها حرفه ای گردیده و به شایسته ترین صورت ممکن با آن‌ها رابطه برقرار می‌نمایند.

 

بازاریابانB2B نیز دست به‌ عمل گردیده و آغاز به معرفی اشخاص پشت صحنه مارک خویش را کرده‌اند. در واقع با این فعالیت آن ها می‌خواهند به مشتریان خویش استدلالی سفت و مطمئن برای سرمایه‌گذاری، در مارک آن‌ها بدهند.

 

 

 

لینکدین همگام با پیشرفت و توسعه ویدیو مارکتینگ

همانگونه که می دانید یوتیوب پلتفرم فن‌ای برای کلیپ و اینستاگرام پلتفرمی سریع برای به اشتراک‌گذاری کلیپ‌های استوری؛ از محبوبیت ویژه ای فی مابین یوزرها برخوردارند و تعداد یوزرها میلیونی آن‌ها روزمره ارتقاء مییابد. البته از آنجایی که یوزرها B2B شما به جهت تمرکز بر فعالیت خویش در حین سا‌عتها کاری، فرصت کمتری را در‌این رسانه ها صرف می‌نمایند، شاید بهتر باشد از پلتفرم اجتمایی فن‌ای خیس مانند لینکدین در‌این ساعتها سود ببرید. طبق آمار سال 2017 تنها 38 درصد از بازاریابان به تکثیر ویدیو در لینکدین پرداخته‌اند که ولی اکثر آن ها از موفقییت این استراتژی راضی بوده و به انجام این پروسه از تبلیغات در سال 2018 ادامه خواهند اعطا کرد.

 

به کار گیری از ویدیو‌های نیتیوNative و یا این که به عبارتی طبیعی(کلیپ‌های بار گذاری گردیده به طور بی واسطه در کانال ‌های اجتمایی)کار شمارا در‌این پلتفرم ارتقا می بخشد، به صورتی که بعداز دیدن این ویدیو‌ها یوزرها و مخاطبان به دقت بیشتر و تعقیب کردن دیگر محتوا‌های مارک شما، ترغیب خواهند شد.

 

به جهت اطراف و دور و بر فن‌ای لینکدین، ویدیو‌ها برای لایو استریمینگ و یا این که لود زنده کنفرانس ها، اتفاق افتاد ها و حتی کلیپ‌های پشتیبانی موءثر واقع می گردند. شما به آسانی میتوانید ورقه لینکدین مارک خویش را، به راس ارائه کلیپ‌های دربردارنده محتوای اطلاعاتی و خبری تبدیل نمائید که با این عمل در ترقی آوازه مارک خویش تحت عنوان برندی پیشرو گام برداشته‌اید.

تکنولوژی‌های توسعه یافته‌خیس و محتوای کیفیت خوب‌خیس

ما هرروزه شاهد ابتکار‌ها و پیشرفت های تعجب آور‌ای در قضیه کلیپ مارکتینگ هستیم و این نکته که کلیپ مارکتینگ نقشی کلیدی را در استراتژی‌های بازاریابی B2Bدر قضیه محتوا، اعمال می‌نماید، دیگر بر کسی پوشیده وجود ندارد.با این درحال حاضر بازاریابان رشته‌ای دنیای دیجیتال، همچنان به ساخت‌و‌ساز محتوا‌ی با باکیفیت متمرکز می باشند و حق تقدم آنان پیوسته آگهی و آکاهی سازی یوزرها بوسیله محتوایی بی نیاز هست. به این ترتیب فراموش نکنید که‌این اشخاص خیر در صدد تشکیل داد ویدیو‌های بیشتر، بلکه خوی استراتژی‌های کارآمد‌خیس و توفیق‌آمیز خیس در مسئله ایجاد محتوا میباشند.

8 دلیلی که محتوای ویدیویی نمی‌تواند جایگزین محتوای نوشتاری خواهد شد

در زمان یکسری سال قبلی، تبلیغات ویدئویی در دنیای دیجیتال مارکتینگ پیشرفت دیده‌گیری داشته میباشد، البته همچنان بخش اعظمی از اشخاص محتوای نوشتاری را ترجیح داده و معتقدند که اهمیت محتوای نوشتاری غیر‌قابل انکار میباشد.

 

درین نوشته‌علمی همت خوا‌هیم داشت به عوارض مهم اهمیت محتوای نوشتاری در مسئله تبلیغات بپردازیم.

 

 

 

اکثری از اشخاص همچنان دلداده تلاوت و مطالعه مطالب می باشند!

امروزه شاید شما هم از شگفتی‌های کلیپ‌ها و توفیق دیده‌گیر آن ها در دنیای تبلیغات شندیده باشید، در واقع برای اکثری از اشخاص، به جهت اعتنا معدود، دیدن یک ویدیو از تلاوت یک مقاله به مراتب ریلکس‌خیس خواهد بود، البته در اکثری از مواقع شاید ما کارکشته به گوش دادن و یا این که دیدن یک کلیپ نباشیم و ترجیح بدهیم مطلبی را تنها بخوانیم.

 

 

 

ساخت محتوای نوشتاری معدود هزینه میباشد

هزینه یکی فاکتور‌های اساسی میزان دارایی تبلیغات، در هر کسب و کار میباشد. همانگونه که می دانید به لطف پیدایش اسمارتفون‌ها هزینه تشکیل داد کلیپ‌های تبلیغاتی روزمره کاهش مییابد و شما به سادگی توانمند به تشکیل داد ویدئویی تیلیغاتی با هزینه نادر و ولی خیر کیفیت خیلی بالا، با موبایل خویش میباشید. گرچه با اعتنا به رقابت شدید مارکتینگ آنلاین، ساخت این نوع کلیپ‌ها می تواند برای آوازه بیزنس شما مخرب باشد.

 

یک ویدئوی رشته‌ای یک تا دو دقیقه‌ای، فارغ از موشن گرافیک، حدود 5 هزار تا 20 هزار دلار هزینه خواهد داشت که اما این هزینه، به مجال و میزان دارایی شما نیز بستگی داراست.

 

اکنون در حالتی که بخواهیم این هزینه را با هزینه‌ی ایجاد یک محتوای وب لاگ، که با تلفن همراه و یا این که کامپیوتر قابل تهیه و تنظیم میباشد، مقایسه کنیم، در‌مییابیم که هزینه‌ی ساخت و ساز محتوای نوشتاری به طور تقریب هیچ میباشد! به ذکر دیگر در‌صورتی‌که کیفیت محتوای نوشتاری شما بالا باشد، می تواند با کمترین هزینه به سودآوری هرچه بیشتر کسب و کار شما یاری دهد.

 

 

 

ترکیبی از محتواها به seo شما یاری خواهد کرد

شما برای رنکینگ بالای تارنما خویش به کمیت، کیفیت و تنوع بالا نیاز دارید. این سه فاکتور در اکثر تارنما‌های با رنکینگ بالا قابل مشاهده میباشد که ولی مهم ترین آن تنوع بالا در محتوای این سایت‌ها میباشد. در واقع یک استراتژی غالب ساخت‌و‌ساز محتوا، اشکال متفاوتی از محتواها را در برمی‌گیرد که از در بین آن ها می‌قدرت به پست‌های بلاگ، ویدئوها، اینفوگرافیک‌ها و وبینارها اشاره نمود.

 

ارائه محتواهای متنوع مزایای بیشماری را پیرو خواهد داشت که در‌پی به بعضی از آن ها اشاره خوا هیم کرد:

 

جذب مخاطبان متعدد برای بیزنس شما از اهمیت بالایی برخوردار‌است. براین اساس چنانچه محتواهای متنوعی را ارائه دهید مخاطبان متفاوتی را جذب خواهید کرد و در فیض مارک شما مجال بیشتری برای رساندن پیام خویش خواهد داشت.

ارائه محتواهای متنوع به جهت دربرداشتن لغات کلیدی متنوع، رنکینگ تارنما شمارا در موتور‌های کاوش افزایش می دهد.

محتوای بیشتر به معنای لینک و پیوند‌های بیشتر میباشد که در فیض به ارتقای seo شما می‌انجامد.

هرچه محتوای گیراتری ساخت فرمائید، مخاطبان بیشتری را جذب خواهید کرد و با این عمل به آوازه کسب و کار شما افزوده گردد. در واقع این دستور آرم دهنده‌ی پیشرو بودن شما در بیزنس خویش و اما توان شما در اخلاق و رفتار مطالب کیفیت عالی میباشد که به وضوح به جلب اتکا مخاطبان به مارک شما، یاری بزرگی خواهد کرد.

 

 

 

محتوای نوشتاری به ارتقا رنکینگ کلیپ‌های شما نیز یاری خواهد کرد

بات‌های موتور‌های کاوش هرروزه هوشمند‌خیس میگردند ولی با این اکنون، آن ها قابلیت و امکان تلاوت محتوای یک ویدیو را ندارند و همچنان برای رنکینگ یک کلیپ، از توضیحات درج شده برای آن کلیپ به کارگیری می‌نمایند. به همین عامل میباشد که حتی ویدیو‌ها نیز به محتوایی نوشتاری برای مراقبت رنکینگ خویش نیاز دارا هستند. یوتیوب که وابسته به گوگل میباشد، متنی 200 کلمه و واژه‌ای دربردارنده توضیحی در رابطه ویدیو را ما یحتاج میداند. این متن بایستی بدیهی و منحصر بوده و اما به زیبایی مندرج باشد. فارغ از این متن توضیحی، حتی شایسته ترین کلیپ‌های تبلیغاتی نیز در دنیای آنلاین محو و ناپدید خواهند شد.

 

 

 

سرعت جابجایی داده ها بوسیله یک نوشته‌ی‌علمی فراتر میباشد

این گفته شاید تردید برانگیز باشد البته یک نوشته‌ی‌علمی که به خیر نگارش گردیده، با سرعت بیشتری توانمند به جابجایی داده ها به کاربر خواهد بود. یک نوشته‌ی‌علمی با نگارشی استاندارد، بوسیله‌ی تیترهای بدیهی به گزاره‌های منقطع، تقسیم گردیده‌است و در سود در اینگونه نوشته ی علمی‌ای، شما به سادگی می توانید به‌دنبال داده ها آیتم نظرتان بگردید و این مزیتی میباشد مختص محتوا‌های نوشتاری. در واقع برای یافتن داده ها متبوع در یک ویدیو، ما ناچار به تماشای بی نقص آن هستیم و یا این که درصورتی که کلیپ را جلو و عقب بزنیم ممکن میباشد مطالبی را جا بیاندازیم، به این ترتیب همان گونه که می توانید فکر کنید، این عمل نسبت به تلاوت یک نوشته‌ی‌علمی بسیار وقت‌گیر‌خیس میباشد.

 

 

 

نوشته‌علمی‌های نوشتاری در ارتقای فروش شما تاثیرگذارند

محتوا‌های متعدد، هرکدام جایگاهی خاص در روند فروش شما دارا‌هستند. به عنوان مثال ویدئوها در جلب دقت و عشق‌ی نخستین کاربر، کارآمد میباشند؛ ولی به صورت کلی ویدئوها نسبت به محتواهای نوشتاری، درگیر‌کننده‌خیس می باشند. به همین برهان ممکن میباشد برخی اشخاص ویدئوها را دورازشوخی نگرفته و مقاله ها را منبعی گزینه اتکا‌خیس تلقی نمایند. این فرمان، برای فرایند و روند فروش بسیار با ارزش میباشد چون هنگامی که اشخاص می خواهند محصولی را بخرند، به خصوص محصول ها گران، در تصمیم‌گیری خویش دورازشوخی می‌باشند و توقع دارا‌هستند اطلاعاتی مطمئن و قابل پشت گرمی اخذ نمایند. آن‌ها به توضیحاتی ظریف و با جزئیات از خصوصیت‌ها و مزایای کالا آیتم نظرشان نیاز دارا هستند و اما این توضیحات بایستی در قالبی ارائه شوند که اشخاص بتوانند با خونسردی بدون نقص آن را شعور کرده و در شکل نیاز در آینده به آن ها رجوع و برگشت نمایند.

 

ارائه توصیفی ظریف و با جزئیات از مزایای جنس خویش، دقیقا به عبارتی فاکتوری میباشد که به فروش سبب ساز گردد.

منبع : مثلث آنلاین

محتوای نوشتاری بی مزاحمت میباشد

محتواهای ویدئویی به جهت ترازو صدایی که ساخت می‌نمایند، میتوانند مداخله‌آمیز باشند. مثلا، شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که به مشقت بر روی پروژه‌ای تمرکز داشته‌اید در‌حالی که همکار شما در میز کناری، ویدئویی آموزشی را برای چندمین توشه با صدای بلند پلی کرده و تمرکز شمارا بر هم زده میباشد. یا این که هنگامی که می خواهید از خبری آگاه گردید و وبسایت خبری به طور خودکار ویدئویی تبلیغاتی را پلی می‌نماید. بدین ترتیب در بخش اعظمی از شرایط‌ها مطالعه یک مقاله راحت‌خیس و به مراتب مطلوب‌خیس از تماشای یک کلیپ میباشد.

 

 

 

محبوبیت مطالعه در اکنون ارتقاء میباشد

آری کلیه ما می دانیم که تکنولوژی هرروزه پیشرفت دیده‌گیری دارااست و همگان از این پیشرفت‌ها استقبال می‌نمایند ولی آمار فروش کتاب‌های چاپی در سال 2017، 1.9 درصد ارتقاء داشته و این معیار از ارتقا، از سال 2013 همچنان ادامه داشته میباشد. با دقت بدین آمار متوجه خوا هیم شد که، مطالعه، هرروزه از محبوبیت بیشتری برخوردار گردد. بدین ترتیب مطمئن باشید که محتواهای نوشتاری پیوسته کار کشته‌خیس از مدام به عمل خویش ادامه خواهند بخشید.

منبع 2: گسترش نیوز

  • ۰۰/۰۱/۱۷
  • میثم سلیمی

ویدیو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی