نرم افزار حسابداری و خدمات پس از فروش

همه چیز درباره نرم افزارهای مالی و حسابداری و همچنین نرم افزارهای مدیریت و ارتباط با مشتری

  • ۰
  • ۰

 

حوادث میتوانند به طور آنلاین و آفلاین، شراکتی و یا این که اسپانسرینگ برگزار شوند. این کار ترویجی میتواند تحت عنوان یک تکنیک اختصاصی در بازاریابی درونگرا یا این که برونگرا گزینه استعمال قرار گیرد.

چرا بازاریابی حوادث اهمیت داراست؟

در عالم امروز که خریداران از توان گزینش بیشتری برخوردارند؛ بازاریابان می بایست از هر فرصتی برای ساخت رابطه، جلب پشت گرمی و القای حسن نیت خویش به کارگیری نمایند.

مصرف کنندگان مدرن مستلزم راهکارها و پیشنهادات مختلفی می باشند تا بتوانند از در بین آنان تعیین نموده و تصمیم گیری نمایند. از این رو حوادث مجال مطلوب و مخصوص به شخصی را در دست مخاطبان قرار میدهد تا از مجاورت با برندهای متعدد روبرو شوند.

بازاریابی حوادث مستلزم آمیخته‌ای از عمل‌های آنلاین و آفلاین بر پایه ی یک استراتژی یک پارچه در رفع نیاز مخاطبان میباشد.

تاثیرات بازاریابی حوادث

مهم ترین تاثیر یک اتفاق افتاد ماندگاری فرضی بالای آن میباشد.

منبع : faraengine98.blog.ss-blog.jp

ولی که تاثیرات هر روی داد به غرض برگزاری آن برمیگردد ولی کلیه کمپانی‌ها علاقمندند تا روی داد آن ها چیزی بیشتر از یک صحنه‌ی تبلیغاتی برای تولیدات یا این که سرویس ها آن‌ها باشد. همینطور حادثه ها به خیر و خوبی می توانند تصویر حاذق و ماندگاری از کمپانی در ذهن مخاطبان تولید نمایند.

 

بوسیله حوادث میتوانید اذن دهید تا عموم با کمپانی شما تعامل برقرار نمایند و تجربه مقابله با تولیدات و سرویس ها شما‌را داشته باشند و چنین ارتباطی کارکشته با پتانسیل‌های خرید ساخت و ساز میکنید.

 

همگی حوادث از حیث برگزاری مشابه هم نیستند. بعضی از کمپانی‌ها به برگزاری رویدادهای زنده میپردازند و بعضا دیگر با به کار گیری از ادغام تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال، با برگزاری رویدادهای آنلاین مخاطبان خویش را با تولیدات و سرویس ها مشغول می‌نمایند.

 

جذاب میباشد بدانید که طبق پژوهش ها صورت گرفته، کمپانی‌های بلندمرتبه صرفا یک پنجم دارایی بازاریابی خویش را به بازاریابی حوادث تخصیص می دهند.

4 استدلال برای استعمال از بازاریابی حادثه ها

کمپانی‌های گوناگون به عوارض گوناگونی در برگزاری حادثه ها شرکت کردن می‌نمایند.

 

کمپانی‌های کوچک با مخارج کمتری در قالب برگزاری یک وبینار این رابطه با مخاطبان را مهیا می‌نمایند، در حالیکه کمپانی‌های گران قدر مستلزم برقراری رابطه بدون واسطه (فیس به فیس) در یک نمایشگاه تجاری می باشند.

با هم نگاهی می‌اندازیم به نمودار هدف ها برگزاری حوادث که در یک نشریه دارای اعتبار منتشر گردیده‌است.

برندینگ و دور اندیشی

کلیدی ترین استدلال برای یک بیزنس تجاری از برگزاری یک روی داد، ساختن مارک خویش می باشد. بازاریابی حوادث این قابلیت و امکان را به کمپانی شما میدهد تا نام‌و‌نشان مارک خویش را اشاعه فرمایید. از روش اتفاق افتاد قیمت های عالی به دست آورید و اسم، ایده و تاءمل خویش را با مخاطبان مهم به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که اصحاب رسانه معمولاً علاقمند به حضور در رویدادهای حوزه صنعت میباشند و برگزار کننده یک اتفاق افتاد باید برای پوشش خبری مراسم از آنان (سردبیران و خبر نامه نگاران) دعوت نماید تا در اتفاق افتاد حضور داشته باشند.

 

ایجاد سرنخ

برهان اصلی دیگری که یک بیزنس را به برگزاری یک روی داد مجاب می‌نماید، ایجاد سرنخ فروش میباشد. برای این فعالیت چه راهی بهتر از اینکه شما در جمعی حضور داشته باشید که استفاده کننده شما میباشند؟ در واقع حادثه ها این اذن را به کمپانی شما می‌دهد تا تعاملی تولیدکننده با مخاطبانی برقرار نمایند که علاقمندند در خصوص تولیدات و سرویس ها شما بیشتر بدانند. امروزه به کارگیری از کانال‌های اجتماعی در کنار تعاملات رخ به صورت با مخاطبان از منزلت ویژه‌ای شامل است. مطمئن گردید که از کانال‌های اجتماعی به نحو احسن به کارگیری میکنید و برای هر اتفاق افتاد خویش هشتگ منحصر به فرد در لحاظ گرفته‌اید. مخاطبان شما علاقمندند تا با کلیدواژه‌های مخصوص، بی آلایش‌خیس شما‌را در کانال‌های اجتماعی دنبال نمایند.

تضارب با مشتریان و فروش دوباره به آن ها

حوادث به صورت شگفت انگیزی شرکت کردن مشتریان را به همدم دارااست که میتواند در کنار تعاملی مثبت به ساخت‌و‌ساز وفاداری آنان جنبش نماید. علاوه بر این کلیه بازاریابان به خیر و خوبی میدانند که کمپانی میتواند بیشترین رجوع سرمایه به گروه‌ی خویش را از روش نگهداری، نگهداشت و رویش مشتریان خویش داشته باشد. بحران بلندمرتبه این میباشد که بتوانیم در بین مشغله‌های روزانه مشتریان، دقت آنان‌را به خویش جلب کنیم. در حادثه ها شما از این شانس برخوردارید که به مشتریان خویش فروش دوباره تولیدها و خدماتی را ارائه دهید که ممکن میباشد آنان شناختی درباره‌ی آن نداشته باشند و یا این که نیاز خرید آن را حس نکرده باشند. همینطور میتوانید با نیازهای نو آن‌ها نیز آشنا گردید. برای شما عمل معمولی‌ای میباشد که مخاطبان روی داد خویش را به رویدادهای آتی نیز دعوت فرمایید و با قشر خاصی رویدادهای متعدد را برگزار کنید. البته این نکته را به طبعً به خیال و خاطر داشته باشید که مخاطبان نو را فراموش نکنیم.

 

فراگیری

اکثر عموم برای کانال سازی و یادگیری به حادثه ها اعتنا می‌نمایند. اصلی وجود ندارد که چه نوع رویدادی برگزار میکنید، اینکه محتوا و علم ارزشمندی در رویدادهای خویش به مخاطبان ارائه دهید از اهمیت بالایی شامل است.

 

اشکال سبک‌های بازاریابی حوادث

حادثه ها به طور‌های متفاوت، در جای ‌های مختلف و به طور‌های آفلاین و آنلاین برگزار میشود. در اینجا برخی از سبک‌های رایج برگزاری یک اتفاق افتاد را با هم مرور میکنیم.

رویدادهای آنلاین

این نوع روی داد با استعمال از یک رابط بر طبق بستر اینترنت، برگزار کننده را به مخاطبان خویش متصل می‌نماید. گونه های متفاوت آن عبارتند از وبینارها، رویدادهای مجازی و جریان بدون واسطه.

 

رویدادهای آنلاین اکثر وقت ها ارزان‌خیس از سایرین میباشد و این قابلیت را ساخت‌و‌ساز می‌نماید تا با مخاطبان خویش با هر پراکندگی جغرافیایی رابطه برقرار فرمائید.

 

وبینار

وبینارها مشتمل بر سخنرانی‌ها، بیانات و یا این که کارخانه‌های آموزشی است که از روش اینترنت به طور مجازی برگزار میگردد.

 

این نوع حوادث می تواند با نرم‌افزار‌ریزی قبل و یا این که به طور زمان‌ای برگزار شود و فرصت آن معمولاً 30 تا 60 دقیقه میباشد. وبینارها مجال تعامل دربین کمپانی کنندگان را آماده می‌نماید، فرصتی برای گفت و گو و گفت‌و‌گو راجع به مورد ارائه گردیده که‌این فرمان از روش ابزارهای کنفرانس بر پایه ی بستر اینترنت شکل می‌گیرد.

 

وبینارها میتوانند به طور به طور کاملً تعاملی باشند و کمپانی کنندگان این قابلیت و امکان را دارا‌هستند تا سوال های خویش را از ارائه دهنده بپرسند و جواب آن را اخذ کنند.

 

روی داد مجازی

این مدل از حوادث کمپانی کنندگان را در نقاط متفاوت عالم به بازدید از یک روی داد مجازی و در حالا برگزاری از روش بستر اینترنت دعوت می‌نماید.

 

به عنوان مثال کمپانی کنندگان از یک غرفه مجازی بازدید می‌نمایند و می توانند با پرسنل آن ملاقات نمایند و سوال های خویش را بپرسند. این اپلیکیشن‌ها در حین حقیقی وواقعی برای تمامی کمپانی کنندگان واقعه می‌ افتد.

 

رویدادهای پخش بدون واسطه

این حوادث بستری را آماده می‌نماید تا کمپانی کنندگان بتوانند یک روی داد آفلاین (فیزیکی) و در اکنون برگزاری را روی اینترنت دنبال نمایند. این روند را می‌اقتدار به وسیله یک اینترنت نادر بی آلایش و یا این که سیستم‌های پخش فوق فن‌ای نرم افزار‌ریزی و انجام کرد.

 

اپلیکیشن‌های کاربردی LiveStream و Ustream و همینطور مورد‌های تازه گوگل پلاس این نوع خدمت‌های زنده را ارائه میدهند که‌این قابلیت را به شما میدهند تا جریان روی داد خویش را به راحتی ضبط و با مخاطبین خویش از روش چت و قابلیت و امکان‌های کانال‌های اجتماعی تعامل فرمائید.

رویدادهای آفلاین

رویدادهای آفلاین مستلزم حضور فیزیکی اشخاص و تعاملات آن‌ها با یکدیگر می باشد و این در حالی میباشد که‌این حادثه ها نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتری نسبت به رویدادهای مجازی داراست. تاثیرات رویدادهای آفلاین حتی برگزاری یک گرد‌همایی فردی با مشتریان را حداقل نگیرید، به این دلیل که سبب ساخت و ساز ارتباطات پهناور در میان اشخاص و ساخت منظره برای مخاطبان می شود.

 

نمایشگاه تجاری

یک نمایشگاه تجاری گردآوری فیزیکی اشخاص شاغل در یک صنعت یا این که فن میباشد که به صورت معمول کمپانی‌های زیادی را در یک بازار خاص معرفی می‌نماید. یک تجارت ممکن میباشد در یک نمایشگاه تجاری حضور داشته باشد؛ کالا یا این که سرویس خویش را عرضه نماید و یا این که تحت عنوان حامی (حامی مالی) حضور داشته باشد و بدین وسیله حضور خویش در بازار را تقویت نماید.

 

کنفرانس

کنفرانس‌ها معمولاً نوعی خاص از بازاریابی رویدادهای کمپانی‌ها می باشند که کمپانی کنندگان را برای ارائه داده ها خاص گردآوری می‌نماید. این حوادث معمولاً در بعدها بلندمرتبه و با هدف ها آموزشی به وسیله کمپانی‌ها برگزار می گردد.

 

سمینار

اصطلاح سمینار معمولاً برای تعریف جلسات کوچکتر به کار گیری می‌گردد. بعضا از سمینارها شبیه با یک سخنرانی در کلاس درس هست.

 

جایی که یک کارشناس، داده ها خویش را با مخاطبان به روش‌ای قانونی‌خیس به اشتراک می گذارد. در تعریفی دیگر بازاریابان پیام کمپانی خویش را به مردم یا این که پرسنل و شرکای تجاری خویش میرسانند.

 

ناشتایی، ناهار و شام

اینها معمولاً در بعد ها کوچکتر ولی به طور هدفمند می باشند و میتوانند با دقت خاص بر روی مشتریان برگزار خواهد شد. معمولاً با حضور 8 تا 10 نفر بسیار صمیمی و یا این که می توانند با حضور 50 کمپانی کننده یا این که بیشتر برگزار خواهد شد.

 

مدیران از این نوع حوادث برای جلسات کانال سری و اکران عملکردهای کوچک خویش به کار گیری می نمایند و در مقیاس گران قدر میتواند دربرگیرنده سخنرانی های رهبری اندیشه و محاسبه دیده اندازهای گسترده یک بیزنس باشد.

 

۷ سر برای به حداکثر رساندن کیفیت بازاریابی حوادث

از آنجاییکه حوادث قسمت بزرگی از عمل‌های بازاریابی حادثه ها ی شمارا تشکیل میدهد، باید یقین نتیجه ها نمایید که کل جزئیات کیفیت عالی ایفا میشود.

 

در اینجا 7 سر اساسی و تاثیرگذار برای به حداکثر رساندن کیفیت یک روی داد را مرور می‌کنیم.

هدف ها واقع‌بینانه را روبروی خویش قرار دهید

اندازه گیری نرخ رجوع سرمایه چیزی وجود ندارد که شما فقط بعداز برگزاری اتفاق افتاد آن را اندازه گیری نمائید.

 

بایستی از نخست برای اندازه گیری برگشت سرمایه خویش طرح ریزی فرمائید و پس از روی داد نیز این اندازه گیری را ادامه دهید. هدف ها شما نباید صرفا محصور به سبک‌های نام نویسی و حضور در نمایشگاه باشد.

 

شایسته ترین غرض قادر است مسیری به سمت کسب درآمد باشد. در لحاظ داشته باشید که استعمال از معیارهای متفاوت برای اندازه گیری ظریف‌خیس نرخ رجوع سرمایه می تواند سبک یکدست‌تری را ساخت‌و‌ساز کند.

 

مثلا برگزاری یک روی داد آفلاین که در آن تعداد کمپانی کنندگان نامحدود میباشد، هزینه‌های برگزاری آن را به مراتب کمتر می‌نماید و این در حالیست که درآمد نتایج از اتفاق افتاد سوای تاثیر از این زمینه قادر است حتی ارتقا هم پیدا نماید

درین سبک هدفگذاری شما، تعداد کمپانی‌کنندگان تحت عنوان یک شاخص قابل اندازه گیری میباشد که ارتقا آن تاثیری در صدر بردن هزینه‌های برگزاری یک اتفاق افتاد ندارد. (این قبیل شاخص‌ها در رویدادهای فیزیکی گوناگون میباشد به این دلیل‌که رویدادهای مجازی هزینه‌های برگزاری کمتری را مشتمل بر می‌گردد)

 

شما همینطور قصد دارید تا با هدفگذاری مطلوب فهم و شعور بهتری از خطرها پیش رو و ریسک‌های احتمالی داشته باشید. شایسته ترین اپ‌ریزی یک روی داد مشتمل بر استراتژی اندازه‌گیری شاخص‌ها در لحظه میباشد. بدین مضمون‌ که شما می بایست چه هنگامی و چه‌گونه در طی پروسه طرح ریزی، معیارهای خویش را اندازه گیری فرمایید تا ادراک بهتری از موقعیت پیش رو داشته باشید و چالش‌های احتمالی را بهتر رئیس نمائید.

 

برای روی داد خویش موضوعی خلاقانه و کارکشته گزینش فرمایید

عده ای که در رویدادهای مجازی یا این که فیزیکی شما کمپانی می‌نمایند، بایستی ارائه‌ای یک پارچه و احساساتی متمایز از اسم تجاری شما ببینند.

 

حتی‌در یک روی داد مجازی هم شما می بایست در امر چگونگی پباده سازی غرفه، مسابقات هیجان آور و غیره که مایل میباشید برگزار خواهد شد تصور کنید. برگزاری جلسات گردباد فکری به وسیله گروه برگزارکننده‌ی یک روی داد میتواند ایده‌های مناسبی را صورت دهد.

 

به حافظه داشته باشید که راجع به همه موادتشکیل دهنده بالقوه مانند خرقه نیروی کار باطن غرفه، موراد تبلیغاتی و غیره تصور کنید. فقط داشتن غرفه در یک نمایشگاه والا کفاف نمی دهد. چه‌گونه می توانید غرفه خویش را در میان صدها اسم تجاری دیگر متمایز نمائید؟

شما می خواهید به نوعی حاضر گردید که بازدیدکننده را ناچار به توقف در غرفه خویش نمایید. امروزه استعمال از بازی‌ها یا این که ابزارهای تعاملی را تحت عنوان راهی برای جلب اعتنا کمپانی کنندگان در لحاظ میگیرند. هدایای تبلیغاتی خلاقانه نیز میتواند یک راه و روش عالی برای ورود اشخاص به باطن غرفه شما باشد.

 

نقاط تماس بیشتری را تولید فرمایید

هنگامیکه وقت و انرژی خویش را صرف طرح ریزی یک روی داد می کنید، میخواهید اعتقادوباور نتایج نمایید که آیا نام نویسی کافی درین روی داد اجرا میگیرد یا این که نه؟

 

برای ارتقاء معیار تعداد نام نویسی کنندگان، مستلزم آگهی یک پارچه از روش آدرس اینترنتی، پیامک و دیگر ابزار ارتباط ها همگانی میباشید تا بیشترین وسعت نام نویسی را به دست آورید. جستن تعداد دفعات مطلوب برای تبلیغات یک روی داد از اهمیت بالایی شامل است.

 

برای یک نمایشگاه گران قدر شما می بایست 30 تا 45 دیروز از آغاز اتفاق افتاد اولی آدرس اینترنتی آگهی خویش را ارسال فرمائید تا مخاطبان مجال دست‌کم یک ماهه برای طرح ریزی حضور داشته باشند.

 

در تحت پوشه مثال زمانبندی یک روی داد گران قدر (همایش علمی) را با هم می بینیم:

تبلیغات را بر طبق مخاطبان خویش هدفمند نمایید

فارغ از اعتنا به نوع تبلیغاتی که به کار گیری میکنید، تقسیم بندی مخاطبان اتفاق افتاد امری ضروری میباشد.

 

باور نتیجه ها نمائید که داده ها تماس اشخاص در خزانه اطلاعاتی مخاطبان از کیفیت کافی برخوردار‌است و برای پایش این داده ها وقت کافی تخصیص دهید تا در آینده نیز بتوانید از آن ها استعمال فرمایید. برای تقسیم بندی مخاطبان میتوانید بر جمعیت شناختی تمرکز نمایید.

 

برای مثال:

 

تیتر شغل

کمپانی

صنعت

وضعیت جغرافیایی

استراتژی در نظرنگرفتن تقسیم بندی مخاطبان، تست پیام‌های بازاریابی حادثه ها میباشد. همت نمایید پیش از اتمام کمپین تبلیغاتی جذب مخاطبان روی داد، اشکال طرز‌های آگهی اعم از ارسال پست الکترونیک، پیامک، شبکه های مردمی، طومار، فاکس و غیره را آزمون نمائید و درس آموزی‌های خویش را مکتوب کنید.

 

به کارگیری از کانال‌های اجتماعی را در طرح ریزی خویش قرار دهید

عمل هدفمند و مداوم شما قبلی، حین و بعداز روی داد در کانال‌های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار‌است. مخاطبان شما در کانال‌های اجتماعی شایسته ترین مبلغان روی داد شما میباشند که می توانند علاوه بر حضور خویش، سایرین را بدین فرمان دعوت کنند.

در اینجا نگاهی به برخی از این کانال‌ها می‌اندازیم:

 

تلگرام: با وجود اینکه این ابزار تحت عنوان یک پیام رسان به بازار معرفی شد‌ه‌است، ولی با داشتن تجهیزات مختلف تحت عنوان یک کدام از کانال‌های اجتماعی نیز آیتم استعمال قرار می گیرد. قابلیت به اشتراک گذاری مطالب، تبلیغات در شبکه‌ها و تیم‌های متعدد و اکثری دیگر از تجهیزات تلگرام به شما یاری می‌نماید تا رویدادهای خویش را بهتر معرفی کنید. اینستاگرام: مرجعی بدون نقص برای اکران رویدادهای سرازیر و برگزار گردیده که‌این قابلیت و امکان را به مخاطبان میدهد تا رویدادهای شمارا با دوستان خویش به اشتراک گذارده و آن را تبلیغ کنند. استعمال از هشتگ منحصر به فرد رویدادهای شما در ابزار اینستاگرام بسیار کاربردی و تاثیرگذار میباشد. توییتر: ابزاری قادر خیر صرفا برای بازاریابی حوادث و اشاعه حادثه ها شما، بلکه قابل استعمال برای برقراری رابطه در لحظه با کمپانی کنندگان است. شما می توانید با به کارگیری از هشتگ‌ها در توییتر مطالب را مجموعه بندی فرمائید تا مخاطبان ادراک بهتری از تداوم موضوعات داشته باشند.

 

در زمینه ی با مخاطبان خویش او‌لین باشید

اعتقاد از پیگیری رویدادهای شما به وسیله مخاطبان و دنبال کنندگان، شما‌را در رقابت با بقیه رقبا متمایز کرده و در ذهن کاربر اثربخشی بیشتری دارااست. مدام پیش از آغاز اتفاق افتاد، استراتژی پیگیری به وسیله مخاطبان را طرح ریزی، پباده سازی و مکتوب فرمایید.

در اینجا فرآیند پیگیری را با هم مرور میکنیم :

 

لیست سرنخ‌های کیفیت عالی: تهیه و تنظیم لیستی از سرنخ‌های فروش کیفیت عالی بعداز برگزاری یک اتفاق افتاد بسیار دارای اهمیت میباشد. در صورتیکه در یک نمایشگاه حضور دارید قطعاً انتها هر روز لیست متبوع را گردآوری فرمایید و در نقطه پایان به محاسبه و عده‌بندی آنان بپردازید. آدرس اینترنتی پیگیری: آگهی از روش پست الکترونیک باید پیش از برگزاری اتفاق افتاد صورت پذیرد. خلاصه و شرح جلسات رویدادهای برگزار گردیده به همدم پست‌های وب لاگ قادر است محتوای قابل قبولی برای نشانی اینترنتی‌های ارسالی باشد. رشد و چک سرنخ‌ها: رویش و به ثمر رساندن سرنخ‌ها برای استراتژی‌های مدیریتی امری حیاتی میباشد. مراقبت رابطه با کمپانی کنندگان حوادث به رشد سرنخ‌های به دست آمده امداد شایانی می‌نماید.

نرخ رجوع و برگشت سرمایه را اندازه گیری فرمائید

هنگامی که درباره ی اندازه گیری نرخ برگشت سرمایه کلام میشود، کمپانی‌های گوناگون با دقت به نیازهای خویش، شاخص‌های متفاوتی را آنالیز می‌نمایند. در ذیل سه سطح متفاوت اندازه گیری نرخ رجوع سرمایه را ارزیابی می کنیم.

 

خوب میباشد که:

 

اندازه گیری پیشرفت نخستین

 

با اندازه گیری شرایط پیشرفت کمپانی کنندگان، میتوانید معیارهایی مانند تعداد دعوتنامه‌ها، تصویب‌اسم، حضور و اکران را انتخاب نمایید. اعتقادوباور نتایج نمائید که‌این معیارهای اصلی را اندازه گیری میکنید.

 

بهتر میباشد که:

 

طبقه بندی رمز نخ‌ها

 

علاوه بر اندازه گیری حالت پیشرفت نخستین، انتقال در چرخه درآمد و ساخت و ساز سرنخ‌های فروش نیز بایستی آیتم تحلیل قرار گیرد. به عبارت دیگر این موسسه کنندگان چقدر برای شما جذابیت دارا هستند؟

 

مثلا در یک اتفاق افتاد فراگیری حسابداری 300 کمپانی کننده حضور دارا‌هستند که مشتمل بر 200 دانشجو (زمان‌های آتی)، 100 حسابدار و مدیریت مالی درگیر به فعالیت (زمان‌های فعلی)، 50 مشتری (رواج کنندگان) و 50 نفر مدیران ارشد (اشخاص تاثیرگذار) میباشند. نرخ رجوع سرمایه از این روی داد برای هرمورد از این گروه بندی‌ها متعدد خواهد بود.

 

شایسته ترین:

 

اندازه گیری خط لوله

 

شما می بایست گزینش نمائید که چه گونه از تک تک کسانی که در رویدادتان حضور داشتند، مجال‌های نو خلق و خوی فرمائید و برآوردی ظریف از هزینه‌ی هریک از این زمان‌ها داشته باشید. در نمونه بالا مجال‌های به وجود آمده می تواند فروش کتاب ها آموزشی به دانشجوها یا این که مذاکرات فروش انجام یافته با حسابداران و مدیران مالی باشد.

 

۵ نادرست رایج در بازاریابی حادثه ها که می بایست از آنان دوری کرد

شما بایستی جزئیات متعددی را در زمینه‌ی رویدادها احتمالی پوشش دهید و شایسته ترین شیوه برای ایفا این عمل حدس اتفاقات احتمالی و ارتقا آمادگی مجموعه اجرایی جهت حل شرایط‌های بحرانی میباشد.

 

در اینجا برخی از موردها رایج را که می‌اقتدار با ارائه راهکارهای متفاوت از آن‌ها خودداری کرد؛ با هم ارزیابی می کنیم:

 

جلو رفتن کورکورانه

اعتقاد نتیجه ها نمائید که طرح ریزی به شایسته ترین صورت ممکن اعمال پذیرفته میباشد. انتظارات خویش از روی داد را با تک تک نیروی کار خویش روشن نمائید. اعتنا به جزئیات در روی داد، یک سپرده گذاری والا میباشد؛ براین اساس اعتقاد و باور نتایج فرمایید که مجموع نیروی کار ادراک صحت از این جزئیات داشته و توجهات مورد نیاز را به آنان خواهند داشت.

 

پباده سازی یک اپ جامع برای موقعیت بحرانی داشته باشید. تصمیم بگیرید که چه نوع عمل‌هایی در اپ چالش چشم گردیده است و مطمئن باشید که همه اشخاص از آن درایت دارا‌هستند. از جمله حدس جایگزینی سیستم‌های ارتباطی مانند بی‌سیم (walkie-talkies) به مکان به کارگیری از تلفن‌های یاور در وضعیت اضطراری می تواند در اپ معضل شما قرار داشته باشد.

 

تعداد نیروی کار موردنیاز

قطعاً پیش آمده میباشد که در یک نمایشگاه تجاری کمپانی نمائید و کارمندان درون غرفه را در درحال حاضر استراحت ملاحظه کنید. هیچ چیز بدتر از این وجود ندارد که نیروی کار شما در غرفه کاری برای اجرا دادن نداشته باشند و سوای مراجعه کننده در غرفه ایستاده باشند.

 

این زمینه خیر فقط سبب ساز کاهش سود‌وری شما می گردد، بلکه منجر کاهش معیار عشق کارکنان به تولید گفت‌و‌گو با مراجعه کنندگان گردیده و صرفا در بی آلایش‌ترین نگاه این طور به لحاظ می رسد که شما پتانسیل کافی برای پاسخگویی و حل موضوعات دارید.

  • ۹۹/۱۱/۱۹
  • میثم سلیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی