نرم افزار حسابداری و خدمات پس از فروش

همه چیز درباره نرم افزارهای مالی و حسابداری و همچنین نرم افزارهای مدیریت و ارتباط با مشتری

  • ۰
  • ۰


از به عبارتی پانصد سال پیش که عمل‌های اقتصادی بسیار معمولی‌خیس و صرفا در سمت و سوی تامین زندگی بودند، مراقبت اکانت‌ها و در دست گرفتن نقدینگی‌ها، غرض اساسی هر کسب و کاری به شمار میرفته میباشد. امروزه که سیستم‌های تجاری و اقتصادی دنیا بر مبنای نحوه‌ها و مباحث توسعه یافته‌ تصمیم‌گیری می‌کنند، نمی‌قدرت حسابداری را صرف نشستن پشت قالب جدید فراپیام میز و تصویب دفترها دانست. به قسم دونکن :حسابداری، دانش تصویب و تعبیر معاملات، شکل‌های مالی، دفتر ها، ورقه ها و مدارک مثبت میباشد. به سیرتکامل‌ای که اشخاص غیر کارشناس نیز بتوانند فهم درست و واضحی از موقعیت ظریف مالی و مدیریتی کمپانی به دست آورند. براین اساس، حسابداری هنر و رشته تجزیه و محاسبه رویدادهای مالی روان در هر سازمانی میباشد و فعالیت معمولی‌ای وجود ندارد.

 

در‌صورتی‌که مالک یک کسب‌وکار کوچک و نوباوه می‌باشید احتمالاً از خودتان می پرسید که حسابدار نیازه یا این که خودم از پسش برمیام ؟خوب در پاسخ به‌این پرسش بایستی این نکته را در لحاظ داشته باشید که جواب دقیقی برای کلیه مشاغل نیست البته در اینجا برخی از مورد ها کلیدی که می بایست در هنگام تصمیم‌گیری به سوال حسابدار نیازه یا این که خودم از پسش برمیام را آورده ایم،پس در‌پی نوشته‌ی علمی با ما یار باشید،تا آحاد جوانب را ارزیابی کنیم:

ریسک ها و خطرات قسمت مالی در شکل عدم استخدام حسابدار:

 

برای جواب دادن به پرسش حسابدار بگیرم یا این که خودم از پسش برمیام می بایست این نکته را در حیث داشته باشید که در‌صورتی‌که داده ها کافی در قضیه حسابداری کسب و کارتان نداشته باشید و خودتان این عمل را ایفا دهید،همینطور از یک مشاور مالی امداد نگیرید،ریسک ها و خطرها متعددی بیزنس شما‌را ترساندن می‌کنید،که ممکن میباشد،سبب ساز جراحت های بدون شوخی به کسب و کار شما گردد.مثال ای از این خطرها احتمالی عبارتند از:

 

 

 

1-عدم آپ دیت رسانی داده‌های مالی: این اولی خلل کمپانی‌های کوچک و نوباوه میباشد. هرچند اعلام کردن این که می بایست داده ها مالی به طور دقیقی تصویب گردد معمولی میباشد، البته در کار مشکلاتی بوجود میاید. بدین ترتیب بهتر میباشد حسابداری ظریف مدام صورت پذیرد که‌این عمل با به کار گیری از قابل انعطاف‌افزارهای هوشمند نو تسهیل میشود.

 

 

 

۲-فقدان میزان دارایی‌بندی هر ساله و پیش‌بینی مالی: در صورتی‌که شما نتوانید برآورد هزینه‌های هر ساله چک نمایید، چه‌گونه میتوانید مطمئن گردید که در مسیر صحیحی قدم برمی‌دارید. داده‌ها بسیار اصلی می باشند از روی داده‌های مالی می‌قدرت دیده‌انداز بیزنس را چک کرد و روندها و پیش‌بینی‌های درست از ادامه عمل داشت.

 

 

 

۳-عدم مشورت کردن با یک حسابدار فن‌ای: با یک مشاور مالی قدرتمند گفتمان نمائید. حاصل ارزیابی‌های صورت گرفته علامت میدهد که از دربین ۴۰۰ کمپانی آمارگیری گردیده، ۶۵ درصد آن‌ها دست‌کم یک توشه در ماه با یک حسابدار فن‌ای مشورت کردن می‌نمایند.

 

 

 

۴-تیم‌بندی نکردن نیروی کار: با برون‌سپاری بیشتر امور، گفت و گو طبقه‌بندی نیروی کار اهمیت بیشتری پیدا می‌نماید. این که چه اشخاصی به چه اطلاعاتی دسترسی دارا هستند اهمیت متعددی داراست. گهگاه یک بی‌احتیاطی می تواند شمارا پای میز دادگاه به جهت مسائل امنیتی برنده شود.

 

 

 

۵-عدم دقت به دایره مسئولیت‌های کمپانی: کمپانی دارای مسئولیت محصور، کمپانی تعاونی، کمپانی علم‌بنیان و غیره هرمورد از محدودیت و اختیاراتی برخوردار می‌باشند که بایستی به آن ها اعتنا کرد.

 

 

 

۶-طبقه‌بندی نادرست در بیزنس: تعیین نوع کمپانی (مسئولیت محصور، تعاونی و…) اهمیت متعددی داراست. راجع‌به این مورد می بایست اندیشید. این که چه طبقه‌ای برای بیزنس شما اثر گذار میباشد اهمیت متعددی دارااست.

 

 

 

۷-تداخل هزینه‌های فردی و اداری: کمپانی‌های بچه از برخی معافیت‌ها و مزایای مالیاتی برخوردار میباشند که‌این خصوصیت‌ها در باب همگی کمپانی‌ها درستگو وجود ندارد. مراقب باشید از این مزایای در چارچوب رسمی استعمال نمایید. ممیزهای مالیاتی نسبت به‌این موضوعات بسیار حساس می باشند.

 

برنامه های حسابداری:

در‌صورتی‌که قصد دارید،خودتان کارها مالی کمپانی را به عهده بگیرید و از تک تک ریسک های احتمالی دور اندیشی دارید،پیشنهاد می‌کنم به کارگیری از برنامه حسابداری را فراموش نکنید.

 

استعمال از این نرم‌افزار به شما یاری می نماید که کارها مالی و حسابداری تجارت خویش را به راحتی هر چه مجموع خیس رئیس فرمایید.

 

تنها کافی میباشد با این نرم‌افزار ها آشنا باشید تا با واردکردن عنوان ها و مبالغ آیتم نظرتان بتوانید، هرگونه عملیات ریاضی و حسابداری را بر روی آن جاری ساختن داده و نتیجه ها دقیقی به دست آورید.

 

 

 

درصورتی که نیاز به داده ها بیشتر و مشورت کردن در مورد قابل انعطاف افزارهای حسابداری دارید،مطلقا با قسمت پشتیبانی قیاس راجع‌به باشید،از صمیم قلب درانتظار تماس و رابطه شما هستیم.

جذب حسابدار پاره وقت:

 

در حالتی که در اولِ فعالیت به سبب ساز نبود سرمایه و ذخایر مالی کافی، استخدام حسابدار تک تک وقت برایتان مقدور وجود ندارد و خودتان هم علم کافی در این مورد ندارید،می‌توانید از حسابداران پاره وقت یاری بگیرید.

 

ولی نکته‌‌ی شایان توجه این میباشد که خاطر بگیرید چطور تحت عنوان یک صاحبکار موضوعات مالی را به حسابدارتان محول نمائید. کارآفرینان کسب و شغل های طفل هر چقدر که تجارب بیش‌تری کسب می‌کنند و کارشان حجم مییابد، نسبت به حضور یک حسابدار قادر در گروه‌‌ی خویش شم نیاز می‌نمایند. در واقع یک حسابدار خوب، علاوه بر آنکه به کمپانی‌ها در پباده سازی سیستم‌های حسابداری و ارائه‌ی گزارشات مالی و فصلی امداد می‌نماید، قادر است همانند یک نماینده قانونی و مشاور خوب در تک تک مفاد رسمی پیش‌ روی سازمان مدیرش را ملازمت و همراهی کند.

 

برون سپاری حسابداری:

 

در جواب به پرسش حسابدار بگیرم یا این که خودم از پسش برمیام ؟یک استراتژی دیگر را قصد داریم تحلیل کنیم،برون سپاری حسابداری!

 

در صورتیکه داده ها شما در موضوع حسابداری کفاف نمی دهد و نمی توانید آن را اعمال دهید،در عین درحال حاضر میزان دارایی کافی برای استخدام حسابدار پاره وقت هم ندارید،می‌توانید از این طرز به کارگیری نمایید و فقط بخشی از عمل را برون سپاری نمائید.

 

و ولی استراتژی برون سپاری حسابداری چه میباشد؟به استراتژی گفته می‌شود که کمپانی بخشی از کارها حسابداری خویش را به موسسات یا این که افراد دیگر واگذار می نماید. درین طرز در مخارج کمپانی صرفه جویی می گردد و اندازه کمپانی بیشتراز حد گرانقدر نمیشود. به عنوان مثال در‌این یک سری روز اخیر سازمان تامین اجتماعی تصمیم گرفت که بخشی از حسابرسی تامین اجتماعی را به شرکتهای حسابرسی واگذار کند. که با این فعالیت از حجیم شدن سازمان پرهیز میشود. ولی یکی‌از دیگر از مزایای برون سپاری تسریع کارها مشتریان سازمان میباشد.

 

می بایست اعتنا کرد در برون سپاری تمامی کارها حسابداری کمپانی و یا این که سازمان واگذار نمی‌شود بلکه بخشی از آن که به طور زمان ای ایفا میشود واگذار میشوند. مانند نمونه تامین اجتماعی که حسابرسی بیمه به شرکتهای دیگر واگذار می گردد.

  • ۰۰/۰۴/۱۶
  • میثم سلیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی