نرم افزار حسابداری و خدمات پس از فروش

همه چیز درباره نرم افزارهای مالی و حسابداری و همچنین نرم افزارهای مدیریت و ارتباط با مشتری

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


ERP یا این که به عبارتی ای آر پی، در انگلیسی مخفف عبارت enterprise resource planning و در معنای نرم افزار‌ریزی منابع سازمانی میباشد. ای آر پی در واقع به یک بسته قابل انعطاف‌افزاری یکدست اشاره داراست که برای سازمان‌دهی همگی موضوع‌های اجرایی یک کمپانی تاسیس شده است.

 

در واقع ای آر پی می تواند با به کارگیری از یک رابط کاربری، بخش اعظمی از کارها مرتبط با سرویس ها مشتری، ایجاد، فروش، انبارداری و بقیه نصیب‌ها را مدیر نماید. بخش اعظمی اتصال درگاه به سیستم حسابداری از سیستم‌های ای آر پی، معمولاً در زنجیره تأمین محصول، از آفریننده تا مصرف کننده، می توانند آحاد فرآیند را مدیر و تحلیل نمایند. در واقع به نحوی که با استعمال از اینگونه قابل انعطاف افزارهایی می توانید کمپانی خویش را از یک سازمان بی آلایش به یک سازمان بسیار پیروز تبدیل فرمائید.

 

 

 

ای آر پی چه میباشد؟

ای آر پی ها همانطور که گفتیم، بسته‌های قابل انعطاف افزاری می‌باشند که برای رئیس منابع درست شده‌اند. این قابل انعطاف افزارها عملکردهای بسیار پهناور‌ای دارا‌هستند که به شما اذن میدهند که تک تک فرآیندهایی که در بیزنس شما در هم اکنون صورت دادن می‌باشند را مدیر کرده و بر آن ها آنالیز نمایید. در واقع جامع‌ترین قابل انعطاف افزارهایی که برای اینگونه کارهایی در چنگ دارید، همین ای آر پی ها میباشند. حتی حقیقتاً فرقی نمی‌نماید که حوزه کاری شما دقیقاً چه چیزی باشد؛ در هر شکل می توانید از این بسته‌های قابل انعطاف افزاری برای بهبود کارآیی بیزنس خویش به کارگیری فرمایید.

 

  • میثم سلیمی
  • ۰
  • ۰


با یک جستجوی کوچک در ارتباط تعریف و تمجید مدیر و رهبری در وبسایت های متفاوت شاهد تعاریف زیادی می شویم البته در اینجا عملکرد گردیده تا تمجید جامع و جامعی از آن‌ها حضورتان ارائه خواهد شد و به بعضی از خصوصیت های رئیس و همینطور خصوصیت های دارای اهمیت یک رهبر اشاره گردد.

همانگونه که میدانید تفاوت های بخش اعظمی در بین مدیریت و رهبر وجود داراست، از پر رنگ ترین تفاوت آن ها این میباشد که رئیس بر سیستم ها و ساختارها تمرکز داراست در حالی که رهبر روی نیروی انسانی تمرکز داراست در سود رئیس مدام سعی در در اختیار گرفتن دارااست در حالی که رهبر اساس را بر اتکا می‌گذارد انتظارات مشتری و همین رویه موجب گردیده تا نفوذ و دوام امرها و فرامین رهبری در مقایسه با رئیس به مراتب بیشتر میباشد.

رئیس آسمان مشاهده کرد کوتاه‌ برهه زمانی دارااست، رهبر نگاه بلندمدت داراست، همینطور در رئیس بیشتر توان اداری و از بالا به تحت گزینه استعمال قرار میگیرد در حالی که در رهبری تایید رهروان مطرح میباشد و اقتدار بر اساس جاذبه فردی یا این که از تحت به بالا کاربرد دارااست.

  • میثم سلیمی