نرم افزار حسابداری و خدمات پس از فروش

همه چیز درباره نرم افزارهای مالی و حسابداری و همچنین نرم افزارهای مدیریت و ارتباط با مشتری

  • ۰
  • ۰

سرایت COVID-19، خطاها زیادی مانند رکود فروش، توقف زنجیره تامین، بحران سالم پرسنل و تداوم کار‌ را پیش روی کسب‌وکارها قرار داده میباشد. در‌این نوشته‌ی علمی از متخصصان Harvard Business School در رابطه تاثیر سرایت ویروس روی تغییر و تحول کوشش کسب‌و‌عمل‌ها پرسش شد. به‌دنبال مهمترین ایده ها مطرح گردیده را باهم مرور می کنیم.

فرهنگ و تمدن بر اساس اعتماد در کارمندان گسترش خواهد یافت

 

برای رویا رویی با بحران‌های پهناور مدام اعتماد و تعهد در میان کارمندان نقش مالامال رنگی ایفا می‌نماید. در‌این موقعیت مهم ترین چیزی که می بایست در سازمان وجود داشته باشد گفتگوهای صادقانه میان کارمندان و مدیران ارشد میباشد. سرایت کرونا ، مانند هر معضل دیگری، فرصتی بسیار گسترده را برای رئیس ارشد آماده می‌نماید تا تخت گاز یک فرهنگ وتمدن بر پایه ی اعتماد در سازمان‌شان ساخت نمایند.

کسب‌و‌عمل‌ها به مشتریان‌شان بیش‌خیس یاری می‌نمایند

 

یکی کارهایی که درین موقعیت در تولید مشاهده کرد مثبت نسبت به سازمان تاثیرگذار میباشد، یاری به مشتریان و ساخت و ساز تجربه‌ی خوشایند برای آنان میباشد. البته وقتی که استدلال یاری به مشتریان تنها ارتقا سودآوری به لحاظ رسد، می تواند باعث به رفتارهایی گردد که مغایر هدف ها سازمان میباشد و اثرات منفی به همپا داشته باشد. به این ترتیب معین کردن طرق امداد به مشتریان و ارائه راهبرد‌های روشن در رابطه نحوه عمل و شفافیت ادله شرکت کردن، میتواند باعث به بهبود تعامل با مشتریان خواهد شد و درپی آن اثربخشی و منفعت‌وری بیش‌خیس را برای سازمان به همپا داشته باشد.

 

دورکاری یک تصمیم استراتژیک خواهد بود

 

در حالت کلیه‌گیری ویروس، کلیه‌ی اعضای سازمان از کارمندان تا مدیران در تلاشند که در حین دورکاری فایده‌وری خویش را نگهداری نمایند. قطعا در الان موضوعات زیادی روی منفعت‌وری آنها تاثیرگذار میباشد به عنوان مثال اضطراب همگانی یا این که عدم قطعیت وضعیت. ولی در بخش اعظمی موردها دورکاری منفعت‌وری پرسنل را ارتقا می دهد. همینطور به حیث می‌رسدکارکنانی که با ابزارهای فناوری داده ها شناخت بیش‌تری دارا هستند، غالب‌خیس می باشند. به کار گیری از این نوع سرویس ها و ابزارها دیگر فعلا وجود ندارد حتی بعداز از دربین رفتن ویروس حتما همچنان از این ابزارها استعمال گردد. براین اساس هم پرسنل و هم مدیران بایستی عملکرد نمایند با این فناوری خو بگیرند. شاید مایحتاج باشد از این پس کمپانی‌ها تا اندازه‌ای انعطاف‌پذیر باشند که حتی بعد از وضعیت بیماری کرونا قابلیت و امکان گزینش دورکاری یا این که حضور فیزیکی را برای پرسنل مهیا نمایند.

رهبری، اشخاص را به سمت همیاری خلاقانه ترغیب می‌نماید

 

شاید پایانی باری که شاهد تحول عجیبی در کسب‌و‌عمل‌ها بودیم مرتبط با نزاع جهانی دوم میباشد. صحیح وقتی که امواج وسیع‌ای از زنان برای اولی توشه وارد سوله‌های سنگین شدند. اینک تغییر و تحول سبک کاری سازمان‌ها به دورکاری در سراسر عالم تحولی بی نظیر میباشد. این تغییر و تحول خیر در طول سالیان یا این که حتی ماه‌ها بلکه در طول روز ها حادثه میباشد. به این ترتیب سازمان‌ها می بایست خاطر بگیرند انعطاف‌پذیر‌خیس و چابک‌خیس از هر مقطع دیگری فعالیت نمایند.

مخفی کردن خبرها بد هیچ زمان ایده خیر وجود ندارد. به‌این مفهوم که هنگامی سازمان با بحران‌هایی روبرو میباشد؛ یکی‌از مهم ترین کارهایی که مدیران درین موقعیت بایستی انجام دهند اعلام کردن واقعیت و سرگرم کردن کارمندان در تعیین شایسته ترین راه‌حل میباشد. ممکن میباشد مایحتاج باشد اعضای مجموعه‌ها تغییر و تحول نمایند، مجموعه‌های گوناگون، شغل های متعدد‌تری انجام دهند یا این که حتی ساختار سازمانی تغییر تحول یابد.

 

استاندارد‌های کاری به سطح جدیدی ارتقاء مییابد

 

بخش اعظمی از تاثیراتی که سرایت ویروس در کوتاه‌دوران در کسب‌و‌عمل‌ها تولید کرده شفاف میباشد: کاهش دیده‌گیر سفرها، دورکاری، کاهش تماس‌های فیزیکی و بهبود بهداشت گوشه و کنار عمل از مهمترین تغییرات میباشد. ما معتقدیم که اکثری از تغییراتی که بر اثر سرایت ویروس پیش آمده در آینده همچنان ادامه‌دار خواهند بود. در قبل هر بحرانی که به وجود آمده سبب گردیده که کمپانی‌ها تا حدی روش‌های کوشش خویش را تغییر و تحول دهند. به عنوان مثال رکود اقتصادی که در عالم رخداد سبب به تغییر و تحول همیشگی نسبت کارگران پاره وقت به کارگران مجموع وقت شد. در مواجهه با سرایت کرونا نیز قطعا تغییراتی واقعه خواهد زمین‌خورد که برای مدام ادامه خواهد یافت. به این ترتیب ممکن میباشد در آینده هر کسب‌و‌کاری بر پایه ی نوع فعالیتش، استانداردهای همت یا این که حتی طریق کاری خویش را تغییر و تحول دهد.

 

فعالیت مدیران زنجیره تامین طاقت فرسا‌خیس از پیشین خواهد بود

 

به صورت غافلگیر کننده‌ای بخش اعظمی از زنجیره‌های تامین در سراسر دنیا یا این که متوقف یا این که با نقص‌ مواجه گردیده‌اند. برای مثال، یک تولید کننده امکانات آمریکایی که با یک تامین‌کننده قطعات اول بریتانیایی قرارداد داراست بدون چاره میباشد عمل را متوقف نماید فقط به دلیل آن که یکی‌از قطعات اساسی کارگاه بریتانیا از چین وارد می‌گردیده و فعلا آن کارگاه در چین تعطیل میباشد. مدیران زنجیره تامین فعلا می بایست بیش‌خیس و بسیار عمیق‌خیس از پیشین نرم‌افزار‌ریزی نمایند و نرم افزار‌های جایگزین برای پیشبرد عمل‌هایشان در لحاظ بگیرند.

 

رهبران پیش‌رو از چارچوب‌ها بیرون گردیده و تمدن کاری را بهبود می بخشند

 

در حالت تمامی‌گیری کرونا در حال حاضر دوران آن میباشد که بیرون از چارچوب‌ها و بسیار کلان‌خیس از مدام تصور کنید. کمپانی‌ها در حال حاضر خیر صرفا به زنجیره‌های تامین جهانی و آنچه در مرزو بوم‌های دیگر حادثه می‌ افتد، بلکه به حالت نهاد‌ها در دولت ها خویش هم متعلق می باشند. تمام اکوسیستمی که در آن کار میکنید، می تواند روی کسب‌و‌فعالیت شما تاثیرگذار باشد. کمپانی‌هایی که دایره ارتباطات بزرگ‌تری دارا‌هستند معمولا به شایسته ترین وجه حاذق به غلبه بر معضل می‌باشند. بیماری کووید19 بیش‌خیس از هر چیز دیگری به همگی اثبات کرده که اشخاص به به شرکت کردن در حل خطاها یکدیگر عشق‌مندند. این که اشخاص سازمان شم نمایند که در‌این حالت می توانند فعالیت مفیدی انجام دهند به به عبارتی نسبت که احساس مثبتی در آنان ساخت می‌نماید، سود‌وری سازمان را ارتقاء می دهد. جلسات توجیهی، یادگرفتن متقابل، اندازه‌گیری نتیجه ها و تاثیر آن و توانا‌سازی اشخاص در سطح ها تحت‌خیس در مدیر این دستور مسلما اثربخش میباشد.

  • ۹۹/۰۶/۲۹
  • میثم سلیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی